No products in the cart.
REGULAMIN ZAKUPU „OPOLSKIE DZIOUCHY”
1.1 Zakup możliwy jest za pośrednictwem Sklepu internetowego www.opolskiedziouchy.pl.
1.2. Projekt Opolskie Dziouchy prowadzony jest przez firmę Opolskie Dziouchy. Sandra Murzicz, ul. Drzymały 36a/12, 45-342 Opole, NIP: 7542805614, REGON: 362600828.
1.3. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
2.1. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz państw Unii Europejskiej. Istnieje możliwość wysyłki poza państwa UE, po wcześniejszym ustaleniu zasad i kosztów wysyłki.
2.2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego www.opolskiedziouchy.pl
2.3. Wysyłka produktów dokonywana jest od poniedziałku do piątku. Średni czas realizacji zamówienia wynosi ok. 10 dni na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Czas wysyłki do państw Unii Europejskiej uzależniony od Poczty Polskiej.
2.4. W celu złożenia zamówienia należy wybrać produkt z dostępnej oferty, rozmiar oraz ilość; a także dane do wysyłki: imię i nazwisko oraz adres.
2.5. Na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia wysyłana jest wiadomość, potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności bieżące informacje o przebiegu realizacji tego zamówienia. Z chwilą otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia złożenia zamówienia na wskazany przez klienta adres e-mail, klient zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży towarów objętych zamówieniem.
3.1. Podane ceny wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek).
3.2. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu.
3.3. Płatność dokonywana jest na podstawie wiadomości zwrotnej potwierdzającej zamówienie. Wiadomość zawiera informację o numerze konta, na które należy wpłacić należność za zamówienie. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko.
3.4. Formą płatności obowiązującą w Sklepie jest przelew w walucie PLN.
4.1. Wysyłka towarów dokonywana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej.
4.2. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem. Kupujący jest informowany
o kosztach wysyłki podczas składania Zmówienia.
4.3. Koszty dostawy ponosi Kupujący.
5.1. Kupującemu, który jest konsumentem[1], przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
5.2. O odstąpieniu od umowy kupujący informuje w wiadomości elektronicznej wysłanej na adres: opolskiedziouchy@gmail.com wraz z załącznikiem w postaci formularza odstąpienia od umowy (załącznik).
5.3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
5.4. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny produktu oraz kosztów wysyłki do kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez kupującego.
5.5. Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi kupujący. Produkt musi być zwrócony
w stanie niezmienionym-nienoszącym śladów użytkowania i w opakowaniu firmowym–wraz
z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
5.6. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
5.7. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego drogą elektroniczną potwierdzi jego otrzymania na wskazany przez konsumenta adres elektroniczny (adres e-mail).
6.1. Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121); zwaną dalej „Kodeksem cywilnym”, za niezgodność zakupionego w Sklepie towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym postanowieniami Kodeksu cywilnego.
6.2. Reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową należy przesłać na adres: opolskiedziouchy@gmail.com
6.3. Składając reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem niezgodności towaru z umową.
6.4. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi konsumenta o sposobie dalszego postępowania.
7.1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Opolskie Dziouchy. Sandra Murzicz, ul. Drzymały 36a/12, 45-342 Opole, NIP: 7542805614, REGON: 362600828 w celu realizacji zamówień (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).
7.2. Spory pomiędzy Sprzedawcą a klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
7.3. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
7.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
7.5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 maja 2019 r.
[1] Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)